Ziua 2 - O alta zi, aceleasi griji

(Sursa foto https://grupulvoces.ro/)

Azi este luni, 6 aprilie.

Ieri a fost ziua de nastere a surorii mele. Am simtit-o mai trista si mai apasata ca niciodata. Situatia asta generala o afecteaza mai mult decat pe mine si oricum mult mai mult decat mi-as fi dorit.

Weekendul acesta a fost primul in care am simtit ca nu mai am rabdare si ca as dori sa ies, sa ma plimb, sa vad alti oameni, sa respir. In ultimul timp nu am iesit oricum prea mult, sarcina nu mi-a dat voie sa fac efort, insa ieseam suficient cat sa ma incarc pentru cateva zile. Imi lipsesc cel mai mult mersul pe jos si meditatiile. Acolo intalneam oameni cu care rezonam si ma simteam cu adevarat linistita. Linistea asta s-a dus acum si parca imi lipseste si mai mult de cand cu nesiguranta generala.

Marea mea bucurie ramane sarcina si minunea care creste tot mai mult pe zi ce trece. Totul se invarte in jurul ei acum, fie ca imi propun sau nu: de la carti citite la alimentatie si somn, la webinarii urmarite si liste de cumparaturi. Imi doresc ca ea sa fie bine acum, sa aiba parte de tot ceea ce are nevoie dar, dicolo de asta, ma uit si cu o oarecare ingrijorare spre viitor, spre ceea ce urmeaza si la ce va fi in august, atunci cand ar trebui sa apara ea.

Pentru moment insa prefer sa am griji normale, ca sa le spun asa: de ce nu mai da din picioruse, de ce nu se mai misca, de ce ma doare spatele, de ce merg la baie din 30 in 30 de minute :). Jobul ma tine inca in priza, am ceva de facut si asta e bine, ca nu am timp sa ma plictisesc. Pe de alta parte, am atatea de facut in casa si pentru mine incat nu stiu cand voi putea sa le aduc la zi. Griji de femeie insarcinata, cum spuneam :))

De cateva zile mi-am propus sa ii pun in fiecare zi bebelinei mele o melodie pe care sa o folosesc si dupa nastere pentru a o linisti. Am inteles ca au o memorie foarte buna inca din burtica, iar sunetele cunoscute in timpul sarcinii ii raman intiparite si le va recunoaste ulterior. Poate fi vorba de o melodie, de o poezie, de ceva ritmat in principiu.Am ales un album care dureaza undeva la o ora si jumatate si care mie imi da o stare foarte buna. Am zis sa incerc asa, sa vedem daca va avea succes si dupa. Oricum, acel album este unul dintre preferatele mele, deci sigur nu ma voi plictisi de el. Dezavantajul sau este acela ca nu este ritmat, fiind muzica instrumentala. Vom vedea. Intre timp voi mai cauta si alte variate.

Va tin la curent! :)
 

Comments

Popular Posts