In asteptarea Pastelui 2020


Miercuri inaintea Pastelui. Zi pe care alta data o petreceam mai mult trabaluind prin casa, facand curatenie si cumparaturi. Gatind. Asteptand Pastele. Anul acesta este diferit din toate punctele de vedere. Nu pot sa fac mare lucru prin casa caci lucrez pana la ora 18.00. Apoi, nu pot face pentru ca am burtica si nu pot face efort prea mare... obosesc si ma doare.... Apoi, nu pot iesi la cumparaturi din cauza pandemiei. Nici la mama nu pot merge... din aceleasi motive. Asadar, anul acesta experimentam o altfel de sarbatoare, o altfel de pregatire. Voi vopsi oua, voi face Pasca, voi sta acasa si voi lenevi la soare in curtea mea.

Incep sa ma acomodez cu ideea ca voi sta mai mult in pat si mai putin facand diverse prin casa. Deja ma misc greu, si nu vreau sa pun in pericol inutil bebelina. Este si asta o realitate la care trebuie sa ma adaptez. Si nu imi pare rau, pentru ea as face orice :)

Ma trezesc tot mai des noaptea si dorm tot mai prost... insa profit de timpul ala si meditez sau stau cu mine... Grijile obisnuite parca se dizolva, nu ma mai stresez nici cu serviciul, nici cu praful care se aseaza in jur, nici cu cine ce a mai zis. Ma concentrez pe mine si pe copilul meu. Incerc sa nu ma gandesc la pandemie - este acolo si nu o pot influenta in vreun fel - , nici la cum va fi in august - daca voi putea sa merg normal la spital sau daca voi fi tot in izolare, si incerc sa nu ma gandesc nici la situatia economica si financiara a noastra ca familie si a tarii in general. Premisele nu sunt deloc grozave pentru tara, dar noi doi stam bine inca...

Saptamana viitoare voi merge la un nou consult la medic. Am emotii, dar unele pozitive de data aceasta. Stiu ca va fi totul bine, dar tot am emotii :) Dupa aceea voi incepe sa imi fac listele de cumparaturi, si eventual ceva achizitii. Nu vreau sa le iau prea devreme, dar nici sa le las pe ultima suta de metri. Speram sa ma pot plimba prin magazine si sa ma bucur de aceste momente.... sper sa am aceasta sansa din iunie... si sa putem iesi din case mai mult.

Cam atat pentru azi. :)
(Sursa foto: garbo.ro)

Comments

Popular Posts